ابزار بررسی محتوا Content Research
نوشته شده توسط : عباسی


ابزار ارزیابی محتوا Content Research
ابزار نظارت محتوای وب سایت Ahrefs به شما امداد می‌نماید سئو سایت   محتواهای با کیفیت را برای یک کدام از واژه و کلمه کلیدی معلوم پیدا فرمائید. این ابزار با به کار گیری از واحد سنجش اشتراک‌گذاری یک محتوا در کانال‌های اجتماعی، معیار پیوند‌های دریافتی و معیار اخذ کلیک از جستجوی ارگانیک، به منزلت‌بندی گونه های محتوا می پردازد.

 

در واقعیت این ابزار یک ابزار ویژه برای مدیران، تولیدکنندگان و بازاریابان محتواست. این ابزار به آنها یاری می‌نماید که بدانند چه محتواهایی در یک زمینه خاص، نزد یوزرها دوست داستنی‌خیس می باشند. این محبوبیت به عبارتی‌طور که گفته شد مبتنی بر واحد سنجش موردتوجه قرار تصاحب کردن محتوا در کانال‌های اجتماعی متعدد و واحد سنجش لینک و پیوند دریافتی از وب سایت‌های دیگر تحلیل می شود.

به‌هرحال یک تالیف کننده رشته‌ای به‌نیکی می داند که مشاهده و ارزیابی شایسته ترین مقاله ها در یک قضیه خاص، چقدر قادر است در تایپ کردن یک متن تازه در رابطه آن مسئله امداد‌کننده باشد.

ابزار تحلیل سکو تارنما‌ها Rank Tracking
این ابزار دیرین‌ترین ابزار Ahrefs میباشد که در حین بازه باصرفه‌سازی‌های بر روی آن انجام‌شده‌است. ازاین‌رو از قسمت‌های ریزودرشت بخش اعظمی برخوردار‌است. ولی به گویش معمولی وظیفه این ابزار بررسی بر سکو‌بندی‌های وبسایت شما در طی عصر‌های هنگامی متفاوت و مقایسه همت شما با رقبا میباشد.

 

این ابزار درجه‌بندی‌های شما را در گوگل به‌طور تر و تمیز محاسبه کرده و گزارش‌های تحلیلی و منظم را به پست الکرونیکی شما ارسال می‌نماید.

ارائه سکو شما در لغات کلیدی گوناگون مبنی بر تلفن همراه و دسکتاپ در بیش 170 مرزوبوم، خصوصیت خاصی میباشد که صرفا این خدمت در دست شما می گذارد.

به‌دنبال بخوانید: اعتبار ورقه چه است؟ و چه‌طور آن را ارتقاء دهیم؟
درواقع این ابزار ارائه‌دهنده تجسمی ظریف از فرایند پیشرفت بهینه سازی تارنما شما خواهد بود. به امداد رابط گرافیکی این ابزار میتوانید به‌خیر فرایند تغییرات در ترافیک، معدل حالت کلمه ها کلیدی در نتیجه ها جستجوی گوگل، جواب پررنگ تارنما و تعداد و حالت هر یک و… را به‌نیکی در حین دوران آنالیز فرمائید.

یکی‌از خصوصیت‌های دیدنی این ابزار تقسیم‌بندی و توزیع حالت صفحه های شما در حاصل جستجوی گوگل میباشد. این نظارت به شما می گوید یک‌سری درصد از صفحه ها شما در سکو‌های 1 تا 3، یکسری درصد در سکو‌های 4 تا 10، 11 تا 50 و 51 تا 100 میباشد.

درین ابزار Ahrefs می توانید به‌طور منحصر برای هر کلمه و واژه کلیدی خاص به چک ترازو ترافیک و جزئیات آن بپردازید.

هم‌چنین در‌حالتی که اینترنت‌وبسایت شما دارنده Featured SERP باشد، می توانید آمار ترافیک و جزئیات آن را برای 13 خصوصیت تحت نیز اخذ فرمائید (خواسته از Featured SERP اکران نتیجه ها به شکلی ویژه و گوناگون با صورت اکران نتیجه ها به‌شکل سنتی در گوگل میباشد.):

Featured snippet
Site links
Top stories
Image pack
Thumbnails
Adwords top
Adwords bottom
Shopping results
Knowledge card
Knowledge panel
Videos
Tweets box
People also ask

با به کارگیری از این خصوصیت و در شکل به کار گیری از این صورت کدها برای اکران ویژه نتیجه ها اینترنت‌وب سایت خویش در گوگل، می توانید محاسبه‌های مختلفی را از سعی هر یک از آن ها ازنظر ترازو ترافیک و… به دست آورید.

خصوصیت دیگر ابزار محاسبه مرتبه وبسایت‌ها در Ahrefs توان مقایسه 5 تارنما از رقبا میباشد. Ahrefs در سه حوزه کلیدی درجه‌بندی پیشرفت، معیار ترافیک کاوش و Featured SERP ها، گزارش‌های خیر از مقایسه شما با رقبا ساخت می‌نماید.

ابزار زنگ هشدار تارنما Alerts
این ابزار نهایی خدمت از تیم ابزارهای Ahrefs میباشد؛ و به عبارتی‌طور که از نامش گویاست ابزاری برای اعلام هشدار بر پایه ی تغییرات فیس‌داده روی پیوند‌های فرنگی تارنما شما میباشد.

هرزمانی که شما یا این که رقبای شما یک پیوند تازه اخذ کرده یا این که یک لینک و پیوند شما شکسته میگردد؛ نشانی اینترنتی هشدار اخذ میکنید. این طرز یک‌راه و روش عالی برای پیگیری بک پیوند‌های ساخته‌گردیده و دریافتی میباشد؛ که طی مرور دوران در گیر خلل نشوند.

درین بخش هم‌چنین می توانید برای موردها دیگری مثل منشن‌هایی که در تارنما شما و رقبا به یک واژه کلیدی زده می گردد؛ زنگ هشدار تعریف و تمجید فرمائید.

چرا بایستی ابزار Ahrefs به کار گیری کنیم؟
خرید کانت Ahrefs با دقت به ارزش برابری دلار و ریال هزینه‌های متعددی داراست. درنتیجه بخش اعظمی از مدیران وب سایت‌ها به جهت هزینه از آن به کار گیری نمی کنند. هرچند در شرایطی که یک‌توشه تجربه استعمال از آنان را داشته باشید؛ به ارزشمندی شگفت‌انگیز آن پی میبیرید.

شناخت با ابزار Ahrefs یاری می‌نماید مشاهده کرد بهتری به موضوعات پراهمیت بهینه سازی داشته باشید. seo اگرچه فرآیندی نسبتاً بی آلایش میباشد؛ ولی مستلزم نظمی نمونه‌زدنی و بضاعت و توان اندیشه تمامی‌جانبه میباشد. ازاین‌رو در پروژه‌های پهناور و حساس، در اختیار گرفتن همگی مورد ها از عهده نیروی انسانی بیرون میباشد. اینجاست که خدمت‌های بر پایه ی seo توان خویش را نشان می دهند.

ما در لیما اینترنت از خدمت‌های آنلاین زیادی برای بهبود فرایند seo وب سایت مشتریان خویش به کار گیری می کنیم؛ که درین نوشته‌علمی آن را به شما معرفی کردیم.

کل ما سعی داریم بقیه خدمت‌های فی مابین‌المللی و مطرح درزمینهٔ دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی را به‌مرور به شما معرفی کنیم. خرسند می شوم در‌صورتی‌که تجربه به کار گیری از Ahrefs و بقیه خدمت‌های بهینه سازی را داشته‌اید؛ تجربه خویش را با ما از روش نگرش‌ها دربین بگذارید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: